Tuesday, February 14, 2012

I am a Mommy Now!

Hahhahaaa. Tajuk nak vogue. Semua orang masa zaman kecik kecik kan mesti ada geng dalam berkawan. Kan Kan Kan? Aku macam tu jugak. Dulu kalau korang pernah baca entry aku pasala kawan sampai syurga, korang ingatlah. Itu pun kalau korang ingat.

Hhahahhaha.

Tu bukan ceritanya anyway.

Kawan aku dalam geng kawan samapi syurga selamat melahirkan anak sulung. Masa belajar dulu-dulu, kitorang dah janji, bila dapat anak, otomatik semuanya akan jadi mak angkat. Hahhahaha. Now, my friend, Timah, dah selamat menjadi ibu, semua rebut gelaran.

Well, aku dari dulu nak mommy. Even kalau aku dapat anak saudara, aku akan bahasakan diri mommy. Aku rasa comel. Terpengaruh dengan novel english padahal. Kekekke.

This cute little baby girl nama Nur Syifa' Mardhiah now has 5 moms now! Ibu for Fatimah, her biological mom.

So, this is Umi Thia and Mama Zati.



And two others, Kak In and Nad need to think another nick name. Bonda mungkin? Kekkekkee.

And now, ehemmm... presenting the new mom....


 Mommy Huda!




Aku punya blog haruslah nama aku besar.

No comments: