Thursday, July 1, 2010

Fate!

No matter how much you say NO, or you say YES, you should ask yourself back; kau siapa? Eh, aku siapa? Ala, kita siapa nak tentu-tentu ini patut jadi, itu patut jadi?

Kau manusia biasa, aku, manusia biasa. KITA, manusia biasa. Alright?

Masa benda susah terjadi, masa inilah perasaan dan perkataan REDHA teruji!




p/s: Selamat tinggal Hospital Serdang. Saya harap, saya tak bekerja di sini suatu hari nanti.
p/s/s: Sayang nak tinggalkan ward Neonatal Intensive Care Unit; dunia bayi sungguh sweet! Saya sudah reti membedung, mengangkat dan mendukung manusia kecil yang comel!
p/s/s/s: Cerita melayu memang ceteklah. Ada ke doktor suruh suami keluar dan explain darah tinggi suami pada isteri? Mana patient's right? Mana autonomi manusia? Cerita melayu, silalah buat research sebelum buat skrip. Heh!

No comments: