Wednesday, May 12, 2010

A B C and Smile!

Hehehehhehe. There you go my list or perhaps list /s/!

Okay. Aku kalau mahu membuat sesuatu supaya stay in track, aku selalu akan buat kira macam list atau jaduallah senang kira. Macam aku buat jadual dulu sehari takkan bercakap pasal certain thing so I did a table and just tanda kalau buat atau tak. So everyday I can see the differences. Err. Kau faham tak? Layankan ajelah.

Untuk list kali ini untuk masa sebulan, lists akan menjadi begini.

1. Perkataan PENAT atau seumpamanya dalam masa sehari.
2. Setiap pagi bermula dengan semangat yang waja.
3. Curiosity, eager to learn!
4. Smile!
5. Making clinical session something to enjoy!

And soon to be updated new lists. Haih. Belum print out lagi.

Ye kawan-kawanku. Kalau ada rasa-rasa nak buat sesuatu luar normal atau agak-agak dah bosan, mari mencuba cara aku. Mungkin hari pertama kedua tak rasa sangat, tapi kalau kau rajin tanda macam aku, Insyallah kau akan rasa motivated hari hari sebab kau nak tengok perubahan. Kau akan nampak dan cakap tak boleh jadi ni! Nanti tanda tak cun!

Hehehehe. Itu kalau akulah. Kau, aku tak tahu!

Aku sangat mahu belajar Sign Language. Hari tu aku tanya kalau belajar secara tak serius, maksud aku bukan yang masuk universiti duduk menghadap, 6 bulan. Hmmm. Hmmmm. Hmmmmm. Aku memang akan masuk kelas ni. Insyallah. Sebelum itu, mari beljar ini!


p/s: Dungun tak hujan sampai hutan terbakar. Aku teringat Kelantan. Kuala Lumpur hujan petang-petang.
p/s/s: Oh Piala Thomas. :'(




Pesanan Besar: Mungkin boleh buat sehari tak MENGUMPAT? Okay, aku cakap pada cermin ni.

2 comments:

chanz said...

saya cadangkan anda perlu buat sehari jangan mengumpat itu..haha

INFINITY said...

Anda? Bagaimana pula?