Saturday, February 6, 2010

First Attempt


Okay. Here my first drawing after few years (can't really count since when). But remind you, memang BURUK! Oh! Skill mewarna dah hilang. Tangan sudah tidak lemah gemalai lagi. Euw!

Petang lepas siapkan hampir lima puluh peratus baki assigment pertama, buka laci, keluarkan berus, cawan, warna, kertas dan seumpanya. Tilik sana tilik sini, lukis yang mudah ajalah.




Saya perlukan mereka yang kaki (kaki?) eh tangan melukis juga! Sila ajar saya bagaimana mendapat semula tangan yang lembut lembai dan kebijaksanaan mencampur warna. Oh!







Okay. Tak perlu ketawa. Saya tahu buruk. Saya tahu! Saya tahu! Saya tahu! Hahhahahahhahahha. Oh. Gambar memang sengaja tak nak close up sebab, phewwww! Sendiri tak sanggup tengok. Rasa nak renyukkan buang dalam tong sampah.

Heh! Ajar saya mewarna!

4 comments:

DarkArtz said...

cantik le tu........
tapi kalau kau tambah background lagi cantik rasanya.......
sebab background ni leh coverkan lukisan kau........

p/s: nak satu buah tu bleh tak??? kikikiki.........

INFINITY said...

Aku dah malas lah sebab aku nampak hodoh sangat so aku berhenti melukis. Hahhahahahhaha.

Nak? AMiklah. :PP

Khairina said...

waahh cantik! :)

INFINITY said...

Kak In, cantik ke camtaik? Hhahahahhahahahha.