Wednesday, February 22, 2012

Manessssss

Semalam saya tidur awal, makanya saya solat Isyak dalam pukul 5 pagi. Sambil saya tunggu Subuh, saya tertidur atas sejadah. Dan saya mimpi benda sangat manissss! Sangat!

Masa saya terbangun, azan Subuh berkumandang. Saya macam, alahai, tak leh mimpi lama lagi ah?

Masa saya bangun, saya ingat satu satu. Bagusnya mimpi manis ni, sebab saya pergi kerja dengan tersenyum. Saya senyum banyak sangat, sampai patient puji saya, Cik Huda suka senyum kan. Saya nak je cakap, sebab saya mimpi manisssss. 

Namun dah malam ni, saya hanya ingat satu part je. Tsk.





Kan bagus kalau mimpi boleh record.
Dapat tengok ulang kali. 

4 comments:

:.Yus.: said...

klu mimpi best okla blh ulang.klu dpt mimpi tak best mau horror utk ulang2..hehe

INFINITY said...

So kena ada button pilih mana mimpi nak tengoklah. Hhehehhe,

chanz said...

rekod mimpi? teringat doraemon nya gajet

INFINITY said...

Hakim: Kau ada? Aku nak beli leh? Teheee. :D