Friday, September 2, 2011

Makeover [1]

Lama sungguh aku hanya singgah untuk berada di rumah, but this time maybe, maybe untuk kekal but, well.. hmm. Let it be. Ada satu kerusi dalam bilik aku ni tua dan uzur bebenor. Lusuh kes tak ada orang dan disebabkan aku rasa ada mood nak elokkan kerusi tu balik, so inilah kerja aku semalam.




Makanya proses memilih fabrik dan corak adalah atas kepala aku. Eh, suka hati akulah kan! Makanya, ada tiga kain aku ambil. Satu cadar tak bergetah.Pantang betul pakai cadar tak ada getah! Susah! Kedua, kain batik yang sungguh licin. Kain batik tak boleh licin hokay, nanti menggelongsor. Ketiga, kain cotton dalam rumah entah mana aku kutip.


Kain batik lemah lembut licin oh!

Cadar tak ada getah huh susah!

Kain kutip entah mana.

 Oh, abaikan kesemua warna yang berwarna hijau. Mata aku ni tak reti nampak warna lain pun cantik sama. 









And, here is the closed up view.





2 comments:

Goreng Pisang said...

wahhh...sgt kemas kak hud!..cmne buat?..hehe.letakkan direction how to make..

INFINITY said...

Yun: Stapler je baiii. :P