Saturday, June 25, 2011

Jurnal Saya Si Orang Baru




Bayi dan lemak sungguh awesome. Tangan berlipat tiga tetap nampak marvellous, sedap, rasa nak gigit! Ahaaa. Cuma adult lengan berlipat? Mula teringat berkilo-kilo pertambahan duduk goyang kaki kat rumah, ohhh~

Oh hello. Nama saya Batrisy. Umur 3 bulan. First time saya jumpa makcik ni walaupun saya dah lahir 3 bulan dulu. :')



When you have three siblings, nak tidur pun tak senang! Pantang kau dipegang, kakak dan abang mulalah, haaaaaip! Pegang adik aku ye? Tak tahu ke diorang aku sungguh gemar didukung, apatah lagi lena dalam dukungan! Haaaaish! SUsah betul abang kakak sungguh protective ni!




Finally! Yeay! Lullaby makcik ini sungguh umph, sampai terpeleot leher aku tertidur pun dia tak sedar dek layang keghairahan bermain abang dan kakak aku. Tak kisahlah, janji dapat tidur!

Sekian, jurnal Batrisya dilawat makcik jarang jumpa. Daaa!

No comments: