Wednesday, March 30, 2011

Surat Untuk Awak, Doktor!

Kehadapan doktor,

Doktor ada muka comel bergaya kalau etika ke longkang buat apa? Alahai doktor, doktor kan dah kerja. Duit gaji ribu raban buat apa? Dekat Malaysia ni, kalau depan nama ada DR., bersusun perempuan beratur nak kahwin dengan doktor. Haaa.. pergilah cari sorang yang cun cantik jelita bijak. Cari, approach dan buat bini.

Tahu?

Doktor,
Saya ni memanglah ramah tamah. Dalam ramah saya, bukan bermakna saya boleh dipijak kepala. Saya ni memanglah sangat ringan tulang. Ringan tulang peribahasa okay. Kalau nak harapkan ringan badan, memang taklah kan. Bila saya dah ringan tulang, yang doktor rajin nak pijak pijak biar patah tu buat apa? Saya buat baik doktor ingat saya nak mengorat doktor? Oh tolonglah! Dan kalau doktor nak ingat macam tu sekalipun, tu bukan tiket doktor nak pijak pijak pijak pijak saya! Tahu?

Eh doktor,
Sebelum saya bertindak lebih drastik, apa kata doktor berhenti buat pasal dengan saya? Apa kata doktor buang semua benda yang berkaitan dengan saya. Seperti nombor telefon saya? Tolonglah reti bahasa saya tak suka! Kang saya cepuk kang! 

Oh saya tak main cepuk cepuk. Saya penampar terus!

Oi doktor,
Saya baik hati. Tapi hati saya bukan sabar jenis tinggi. Haaa. Kang saya buat ikut kepala saya, kena tarik lesen doktor merawat orang tu.

Doktor sayang,
Kalau sexual harassment tu bullshit, maka bullshitlah doktor.

Terima kasih.

Taken here.








p/s: Wuu. Saya rasa bila saya nak tutup satu cerita, saya terpaksa buat cerita yang lain. Now, saya rasa orang yang saya hormat cara pemikiran dia, mula menjauh. Wuu. Tolonglah jangan salah sangka. :'(

2 comments:

chanz said...

ko kene buat la survey tentang sexual harassment kat usm ni. ada dapat?

INFINITY said...

Kena buat survey? Untuk apa?