Saturday, December 11, 2010

Day 7: Fish?

Zodiac? Erk? Weweweeeeee. Aku tahu zodiak aku ikan. Ces, ikan kau bagi aku. Tak cool langsung. Tanpa air, maka tercungap-cungaplah aku untuk hidup. Kau nak perli aku selalu tercungap-cungap tak cukup oksigen kah? Kureng ajor.

Hahahhaa.

Weh, aku tak percaya benda benda ni oii. Syirik. Kalau gitu, tak payah susah susah aku berusaha, baik aku baca zodiak je tengok jalan hidup aku macam mana hari itu akan berlalu, dan follow apa yang ditakdirkan. Kononnyalah. 

Ada dua belas zodiak atas dunia ni, jadinya manusia yang berbilion, zilion, trilion ni, bahagi kepada dua belas kumpulan je. Okay hidup kita sama. Yeksss. Tak menarik. Kau, hidup kaulah. Aku, hidup aku. Yang kau sibuk nak tiru aku apahal?

Elok elok aku bernafas guna hidung, berani kau samakan aku dengan insang? Elok elok badan aku berkulit, kau samakan aku dengan sisik? Elok elok aku jalan dengan kaki, kau samakan aku dengan sirip? Eh eh eh. Tak patutttttt.

Tak cool langsung.

Erghhh. Tah pape. (Wow, aku eja macam ni weh!)




Day 07 - Your zodiac sign and if you think it fits your personality.

No comments: