Sunday, July 4, 2010

Saya Nampak

I can see you. Somehow, I want you to know that I'm hiding somewhere and hoping you'll take your time to find me. But yeah, I always know that I won't have the chance to dream it, even in my own created dream.

Sweet memories won't last forever. Never.
---

Nak balik asrama, tapi dengar-dengar macam susah nak masuk awal! Adeh, harus aku merempat di mana? Tidaaaakkkk!

I hate-lah perasaan untuk meninggalkan rumah. Okay fine, lusa aku pulang tunjuk muka tahun terakhir di sana. Aku harap aku lepaslah habiskan tahun empat dengan jayanya walaupun berkali-kali harapan aku untuk mendapatkan dekan hancoq! Heh.

Tak.

Aku tak peduli sangatpun dekan ke tak. Aku peduli tapi tak berapa nak titik beratkan sangat. Aku memang jenis tak berapa nak peduli. Aku sedih bab-bab result ni tak lebih 3 hari. Selebihnya, kalau ralat pun, biaq pi la.

Perasaan sedih melampau, risau melampau macam ini selalu hadir bila aku dah bercuti lama dan perlu pulang ke sana semula. Kali ini, tahun pengakhiran. Tahun meninggalkan kenangan. Kenangan pada tempat, pada situasi, pada manusia yang dijemput masuk atau yang tiba-tiba muncul.

Namun, kekal masih dalam kenangan!

Eh, tahun 4 belum mula lagi daaaa! :')

No comments: