Thursday, June 10, 2010

No Title

Kalau aku tak kenal kau kan bagus.


Tapi tak juga, sebab kenal kau, kenallah perasaan M.E.N.E.N.T.A.N.G!

---

Siapa ada idea macam mana nak betulkan emel? Emel aku tak boleh attach files weyh! Dua dua pulak tu; Yahoo and Gmail. Maka terpaksalah minta tolong budak ini untuk receive files through gtalk, dan dia send balik thru emel. Kerja apa pesen pun tak tahu. Heh.

2 days left. 

And tomorrow is babies' day as usual. I got Iranian patient today and I think It's cool because now I know Iranian people tak tahan pedasssss.

Hari pengikatan is on the way! :')

Mari bertaruh; siapa yang boleh senyum sepanjang hari. Sepanjang hari. SEPANJANG HARI! Jom! Cabar diri kita yang selalu lemah dan kalah dengan makhluk bertanduk ghaib bernama syaitan itu!

---

Aku dah besar. Dah senior. Dah TAHUN 4 dan aku SOMBONG. Ingat tu junior sekalian.


Pesanan Besar: Jangan bodoh sombong ye! Bodoh sombong sangat hodoh!


2 comments:

DarkArtz said...

tu letak link aku tu tanda tak mo belanja aku makan dvillage la tu.........
huhuuhu.......
oh xpe, aku ikhlas........
ikhlasssss.......
ngehehehe..........

INFINITY said...

Hyda: Ye. Mari menjadi SOMBONG! Hehhehe.

Azahiri: Ceh. TAK ikhlasssss! :P