Friday, June 11, 2010

Last Day

Mind you, this post will be overloaded with pictures. Hehehehe.

Today is the last day of my practical day here with Azah and Zu. However, this practical will be the last for them both. I was thinking of menyambung nyambung lagi beberapa minggu. Tertakluk kepada rajin dan malaslah. Dan selagi tak jumpa jodoh? Hhahahhaha.

Terpaksa bangun pagi setiap pagi wasn't that cool. Anyhow, watching the bright sunshine will always be the food I'm craving for. 

Jalan raya yang mempunyai banyak lane memang seronok untuk merempit! Apa lagi kalau lane tu tak banyak kereta macam ini.
Sila spot apa aku buat dekat side mirror itu. Hhehehe

The fake flying.

Membonceng dengan kelajuan 100km/sejam memang buat aku rasa berterbangan di udara. Tapi, sila membonceng dengan berhemah. Eh, membawa motor dengan berhemah.


Kan dulu aku ada cerita perihal bukit yang cantik yang ada lembu-lembu berteduh di bawahnya? Ala, dekat lebuhraya Silikon tu. Hari ini, aku ada ambil gambarnya, tapi sayang, matahari dah menutupi pokok nan sebatang tu makanya hanya tinggal bukitnya sahaja. Sila berimiginasi sendirilah ye.



Lihat. Itulah tempat saya bekerja. :')

Sila spot di mana motor yang membantu kami hingga ke tempat kerja. Motor berwarna putih hitam. Ada tempat letak barang kat belakang. Ala, carilah. Ada. Ada. Dah jumpa?


Inilah bilik pediatrik tempat saya bermain, eh, menguji pendengaran kanak-kanak.

The last days for them, the last day for me WITH them. :'(


Cuba bagitahu aku bagaimana nak elak rasa tidak mahu bermain dengan ruang bilik yang sangat funky dan ceria dan mainan yang pelbagai!


Selamat tinggal Hospital Serdang. Tsk tsk tsk.

p/s: Tak payah cari motor tu. Memang tak ada. :P
p/s/s: Ye. Ye. Aku tahu aku pendek. :P
p/s/s: Tak jumpa jodoh lagi ni. Macam mana? Hahhahahhaha.


Pesanan Besar: Kuatkan semangat bukanlah gifted atau talent. Itu adalah latihan hati yang memerlukan sabar.

2 comments:

:.Yus.: said...

eh dh abih practical ke?kejapnye

rasanya baru bbrp hari huda ckp akn training kt hospital serdang.tup tup dh abih dh.

haihh cepatnya masa berlalu

INFINITY said...

Sebulan je kak. Heee. Tapi Insyallah Huda sambung. :)