Saturday, June 26, 2010

Nice Song

You think me rude, but I will just stand and stare! Every time, I can make one more mistake, so do you. Then what's the different?

Kalau saya minat satu benda, saya akan ulang-ulang contoh lagu ini kat bawah ni. Buat masa inilah, otak saya asyik memutarkan 3 lagu ini berulang-ulang. Jadi, janglah pelik kalau asal satu lagu keluar radio, saya boleh menyanyi sampai habis. Otak saya bukan pick up sangat macam dikatakan Azah. Saya hanya gemar melakukan satu benda hingga tiada lagi ruang untuk minat, hanya bosan.

Click to enlarge the point. Heh.
---

Kau jatuh terjelepuk, menangis gagal. Jangan risau.
Kau mengaduh sakit, menjerit perit. Jangan risau.
Kau dihentam dari belakang, dipijak dari depan. Jangan risau.
Kau dicaci hebat, dimaki kerap. Jangan risau.
Kau tidak disukai, tidak dipercayai. Jangan risau.

Jangan risau. Pandang depan, terus senyum! Semua berhikmah, Insyallah!

Insyallah!

Insyallah!


p/s: Creditted to En. Matt for uploading real fun song!
p/s/s: Life is full of complicated events. Every nice people I found; they have sad story hidden. *Sigh*
p/s/s/s: Kenapa setiap orang tak ada rasa cinta dan kasih sayang untuk semua orang? I ask myself the same too. Ada juga orang yang saya tak suka dalam diri saya, its bad and sad!

No comments: