Monday, April 19, 2010

Masih Ingatkah?

Entah aku mabuk apa, aku rasa nak baca balik diari aku hari ini. Gila tak secret diari post kat blog. Apa ke nama diari macam tu?

Ni sebab aku rasa kesihatan aku sangat merosot sebulan ni. Sangat merosot. Merosot sampai semalam tidur kat padang, Pae tanya aku kenapa wheezing breathing? Lepas tu tengah tidur tiba-tiba siap sebut nama Allah. Aah, itu tandanya tak cukup oksigen. Tapi macam wah Alhamdulillah sebut nama Allah masa dalam unconcious state. Sebab alam sedar sokmo sebut shitlah kan bila benda tak best terjadi. Bila tersedar baru, Astaghfirullah. Apa kau ni Huda!

Tulisan kat bawah ni, masa kena nangis malam-malam sebab kaki sakit. Wuuu.

Click to enlarge ya sweetheart. Tapi tak yah enlarge pun tak apa, macam malulah pulok. P.O.Y.O!

Syahdu pula teringat balik zaman susah mengadu sendiri. Bersusah-susah dahulu, bersenang kemudian. Tapi tak berapa nak senang lagi ni. Heh.



p/s: Sedih study kat library dan kena tahan batuk sebab takut mengganggu. Sungguh sakit! Sebulan dah ni weh!

Pesanan Besar: Susah sangat nak bersyukurkan? Allah benci tahu! 

No comments: