Tuesday, April 13, 2010

Lega

Dua tiga hari entri entah apa-apa! Mari membina semula kekuatan yang runtuh dan kukuh dan runtuh dan kukuh dan runtuh dan berharap moga kekal kukuh kali ini! Rasa macam tak sanggup dan nak duduk USM lama-lama. Mahu keluaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrr!


Terima kasih pada Nadiah, atas trip ke Pantai Cahaya Bulan. Terima kasih pada Ika atas kekuatan untuk aku tekan butang 'hantar'! Hahahahhahahahaahahahah. Okay, aku gelak tipu. Macam ustaz ini kata pada aku, sudah tahu ada api mengapa bermain lagi?

Aku tak main api, aku cuma lembut hati. Euw!Yup, 5 tahun barangkali belum cukup! Bina kekuatan dan api, saya padamkan kamu semula dulu ya!

---


Ayat haruslah kelasssssss. Aku memang kaki jiwang sedunia, so what? Memang tak berjaya-jaya lagi nak jadi penulis novel. Huh. Asal tulis sekerat jalan. 

Aku ada cita-cita lebih besar. Aku nak jadi director video clip nasyid! Ada sesiapa nak gaji aku? Aku serius gila suka bidang-bidang berkahayal masuk dalam lakonan. Asal aku dengar lagu, aku akan masuk satu dunia lain. Fuh. Rasa cool. Oh, video terbaru, gi la cek kat FB aku. (Taubat aku tak nak deactivate FB. FB I kena hacked oleh someone dari India okay! Gila. Kalau aku anak datuk ke menteri ke apa ke, tak pe lah jugak nak hack segala ni! Nasib keluar report!).


Aku ada lukis satu potret nak kasi masa hadiah tambah tahun, tapi tak apalah, terpaksalah aku pekasamkan. Jangan main api. Jangan main api. Jangannnnn! Eh. Aku ada gaya artis tak? Percayalah, lukisa tu aku buat separuh jalan lepas tu aku rasa hodoh dan babailah. Nak berjiwang tepi pantai le pulak, maka lahirlah gambar kat atas tadi. Weehuuu!

Aku suka lalu hospital bukan sebab pesakit, sebab ada banyak baby. Bau baby bau syurga okay! Jadi, kalau kau tak rasa nak ada baby jangan nak merendek tak tentu pasal lah weh!


Maghrib dah ni! Bawak bawaklah pergi solat! LA TAQRABUZZINA!

p/s: Tiba-tiba aku rindu my best buddy, Syafiq! Aku sedih ni!

2 comments:

amad said...

pcb ke ni?
lame betul ak x pegi....
name je org kelate...

INFINITY said...

Iyeps. PCP. :D