Sunday, April 25, 2010

Home?

Tak ada kerja aku study tapi buat benda lain. Serius aku tak boleh nak concentrate. Apa nak jadi dengan aku tak tahu. Taubat esok sehari suntuk aku kena bertapa kat library. Main-main kuat sangat!

Jadi aku buat test dari FB which memang aku sangat suka benda benda psychology ni. Tinggal lagi aku rasa tipu gila explanation dia untuk certain things. Hee. Kau kalau melukis semangt gilalah kan Huda tapi kalau study? Nota pun jadi drawing blocklah kan! Heh

The questions are:


Click to enlarge.

And here goes my ugliest home. Hehehe. The senget and leper car with oh macam tu eh rounded tayar? Taman bajet tersusun tapi bila lukis macam hutan belantara. Muka haruslah ayu dan cute dan sopan dan ada muka masa depan! Alololo. Kolam macam erk? 

Tapi imaginasi aku kena ada bangku tu aku dan bayangkan oh nanti petang petang buat cekodok pisang sambil makan dengan keluarga sambil tengok kolam dan anak-anak berlari-lari di taman. Wah! Angan angan!




And here goes my answers:



Click to enlarge!

And tadaaaaaa, the explanations tipu! :P

Click to enlarge


1. Aku teragak-agak? Hahahaha. Bolehlah kot tapi tipu, memang ye.
2. Freedom lover (pencinta kebebasan? Ke apa?) and strong. Well again, I just always pretend I'm stronger. That's all, that's it. I have no other choice anyway.
3. Shy and reserved? Tipu!
4. Yeah! I always need friend! And you!
5. Ambitious? Yesssssss!
6. When it comes to love, I shut myself? Oh! Lagi tipu. Aku bagitahu je aku suka siapa. Hahahhah. Dia suka aku ke tak, belakang kira.
7. Difficult to win my heart? Oh no! It's an easy as A B C. Kalau tak, tak adalah aku senang jatuh cinta suka orang kan? Hahahahha.
8. Keep feeling deep inside. Lagi tipu! Aku jujur dan berterus terang orangnya. Ewaaaah!
9. Plans and idea in my mind? Perhaps yes but it always uncontrollable. I'm bad in time management. Wuu.
10. Strong personality and like to command. Strong personality no comment but like to command oh! Oh! Oh!
11. Influence and control people. (Buruk betul kan perangai aku rupanya!)
12. Flower and long for love. Yeps. With LOVE I'm ALIVE!
13. THE NEXT TWO, NO COMMENT!



Mari gelak besar. Hhahahahhahahahhahha. Eh gelak besarlah! HAHAHAHHAA.

No comments: