Wednesday, April 17, 2013

Alohai

Gua kalau gi makan luar kawasan rumah tempat kena menginap, mesti breakfast gua cari scrambled egg and honey star campur susu.

Mesti.

Wajib.

Kali ni, umur ini, still gua buat perangai sama. Tak lengkap sarapan gua takde benda alah ni.

Elok elok gua duduk, doktor lelaki hospital gua yang senyap, or perhaps gua yang tak banyak cakap dengan dia (oh very rare gua mulut senyap) telah datang dengan muka serius.

"Eh, awak darjah berapa?"

Sengih sengih. Gelak gelak.
Gua haruslah ketawa tak hengat.

Kemudian beliau berlalu. Dan datang semula dengan muka evil. Atas pinggan ada foods dan sekeping biskut. Dalam hati, oh gila gigih pusing penutup bekas kaca gabak ambik biskut nipis, sekeping.

"Nah, biskut meri, budak suka biskut,"

Mulut nganga berserta gelak tahan disitu, mata gua buntang, tangan bergarpu dah terangkat sedikit tinggi

"Doktor!!!"

No comments: