Wednesday, December 15, 2010

Day 11: Tiba Tiba Hidup Macam lagu.

Apakah?


1. Soul sisters, Train.
Sisterssss. I'm crazy right now. 


2. 1, 2, 3, 4. I Love You. Plain White.
Tuhan, beri aku cinta agar dapat aku berkongsi bila aku perlu. Beri aku bahu tempat rebah bila aku sendu. Tawa bersama aku bila aku ceria. Sama sama jatuh bangun terus kental menongkah arus hidup.

Oh tuhan, untuk saat ini, aku rasa sukar.


3. About a Girl. The Academy.
She's ordinary and she can feels that she needs attention from medical doctors. She's in a depression state. Poor her.


4. Two is Better Than One. Taylor Swift ft Love Drunk
Tangan ada dua. Kaki ada dua. Begitu juga mata. Namun hati satu, dia kosong. Pasangannya ada diluar sana, Carilah. Biarkan ia sepasang. Sempurna.


5. New Divide. Linkin Park.
I'm lost with this division. The loudest screaming when nobody heard.


6. According To You. Orianthi.
I'm stupid. I'm useless. I can't do anything right.
According to you, I'm difficult. Hard to please. Forever changing my mind.


7. Tanya Sama Hati. P Ramlee ft Normadiah.
Mulut boleh kau bohong. Tanya hati, beliau berbohong juakah?


8. Jelmakanlah Ayumu. Siti Nurhaliza.
Hey esok. Beri aku sinar. Beri aku bahagia. Beri aku ceria.
Hey esok. Jelmakanlah ayumu. Aku mahu itu!
Hey esok.
Aku akan menangis lagikah?


9. Dirty Little Secret. The All American Reject.
Kadang-kadang rasa tak perlu cerita. Kan? Tiada telinga mahu dengar. Tiada sudi menyapu luruh air mata. I'll keep you my dirty little secret.


10. Down To Earth. Justin Bieber.
I never thought it would be easy.
'Cause we both so distance now....



Day 11 - Put your ipod on shuffle and write 10 songs that pop up.

No comments: