Saturday, March 27, 2010

Bila Nak Sedar?

Umat Islam sentiasa boleh!

---

Aku tengok meja cari moodlah kononnya. Alahai exam sangatlah nyawa nyawa ikan, tapi aku buat apa aja. Aku pandang tenung senarai un-done list buka mata luas-luas. Kau tengok eh gambar kat bawah ni.

Meja baru memang sangat kecil. Aku kalau study, meja gabak library tu pun belum tentu cukup. Adeh!

Aku teliti to-do-list aku tu. Haih! Macam ada benda kurang aja. Puas tenung terus nampak, jadi dengan lafaz Bismillah (biar kekal lama sikit sedar diri dalam hati), aku ambil marker (mesti mahu merahlah kan, semangat!) dan tulis.

Siap ada love lagi okay! Punyalah nak pupuk rasa cinta!

Kekal. Kekal. Kekal. Kekal. Kekal. Mac dah nak berlabuh pergi Huda oiiiii!

p/s: Tegur menegur itu baik. Manusia lupa, jadi saling mengingatkanlah jalan terbaik. Terima kasih eh. :)

No comments: