Friday, August 6, 2010

Ironi 12: Kadang-Kadang

Sometimes when I walk all alone, I can sense the danger is walking together right behind me. But, when I turn around it just nothing. 

Well, I do believe what-so-called kata hati but then I know, perhaps I watched ILUSI too much and easy to get distracted! 

p/s: Seriouslly, I always feel everything is unsafe! Though it is not a good thing, I hope it will helps someday.

Thursday, August 5, 2010

Mari Baca Mari Baca!

Hai anak-anak, hari ini mak anak akan bercerita sesuatu yang ilmiah setelah beberapa hari entri sungguh meraban. Okay anak-anak, adakah anak-anak, eh bosan sungguh. Tukar channellah!

Ehemmm. Serius.

Okay, adakah anda pelik anda mempunyai allergi pada debu atau pollen atau seumpamanya? Mak anda ada asthma dan ayah anda ada masalah kulit.

Iya, inilah yang dinamakan ATOPY! Klik sini kalau nak tahu lebih sebab ayat dekat sini berbau saintifik. Saya tak suka skema, saya fleksibel, orait!

Last week saya kena pergi observe klinik ORL. Rotation kali ini, saya dan Aisyah dan sungguh suka kerana belajar perkara baru yang tempiasnya kena saya. Oh.

Ada patient budak, datang dah lupa sebab apa tapi mak dia complaint patient bila balik sekolah dapat masalah kulit. Well, sekolah dia ada masa tidur jadi berkemungkinan besar tilam yang disediakan mungkin (sekali lagi mungkin) ada pepijat atau apa-apa yang berkaitan yang let the allergy begins. Whatever.

Jadi doktor tanya patient ada asthma ke tak? Aku pun? Ek? Apa kena mengena?

This where the jargon of ATOPY started. Hehehe.

Atopy ni terdiri daripada Asthma, Allergy Rhinitis (yang kau duk selalu haaachum haaaachum kalau jumpa benda kau alah) dan juga eczema atau dermatitis (masalah kulit). Atopy merupakan classic symptom senang cerita ini adalah pakej, kau ada asthma atau alergi atau masalah kulit atau semua sekali.

Macam ni, katakan dalam keluarga kau ada history Atopy, bapa kau ada asthma, tak semestinya kau akan ada asthma juga. Kau mungkin ada masalah kulit atau alergi. Atau mak kau ada alergi, kau mungkin dapat asthma je. Haa. Macam tu lah. Keturunan.

Jadi kalau kau ada sejarah keluarga asthma, kau boleh bajet lah kau mungkin ada selain dari itu (antara tiga yang aku tulislah). Kan dah cakap ini penyakit genetik berpakej. Heee.

Masa kecil dulu, setiap kali aku kena serang asthma, aku rasa dah jadi macam ikan! Leher bersisik. Wuuu. Nasib dah besar ni, Alhamdulillah tak ada. Cumanya kulit I over sensitif wooo. Kena gigit semut kesannya macam kena gigit dinasour!

"Macam tu kesianlah saya Dr.,"
"Kenapa?"
"Saya ada tiga-tiga. Saya dapat semua pakej Atopy,"

Wuuu. Kesian aku kan? 

Wednesday, August 4, 2010

Ironi [12]: Alahai!

That is something about my phone. Mobile phone. It has one game that requires me to play well kinda train my little brain everyday. It records my everyday's performance which today is the worst! WORST. I'm hoping tomorrow will gives me better result or else I'll feel how little dumb I am. Hahahhahaha.


See how LITTLE  my BEST score is, the correct and incorrect! Pffftttt!

Tuesday, August 3, 2010

Langkah Tercipta

Uwaaaaaaa. Kan dah cakap jangan wish, kan dah terjumpa. Terus tak tau nak cakap apa, nak sengih macam mana.

---

Ini budak Lunar telah tag hamba maka mari kita layankan.

1. PUT YOUR iTUNES, WINAMP, WINDOWS MEDIA PLAYER, ETC. ON SHUFFLE
2. FOR EACH QUESTION, PRESS THE NEXT BUTTON TO GET THE ANSWER
3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS.
4. TAG 25 FRIENDS.
5. EVERYONE TAGGED HAS TO DO THE SAME THING.
6. DO NOT CHEAT! HAVE FUN!
7. WHO TAG YOU? PUT HER/ HIS NAME HERE

Jom mula!

1. IF SOMEONE SAYS 'ARE YOU OKAY' YOU SAY?

Jay Sean ft Sean Paul; Do You Remember

There's nothing left to say
Don't waste another day
Just you and me tonight
Everything will be okay
If it's alright with you then it's alright with me
Baby let's take this time let's make new memories

2. HOW WOULD YOU DESCRIBE YOURSELF?
Jay Sean ft Lil 'Wayne; Down

So leave it behind ’cause we, have a night to get away,
So come on and fly with me, as we make our great escape.

Baby are you down? Down? Down?
Ya. Memang! Tapi saya tahu macam mana nak bangun balik!

3. WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?
Ketika Cinta; Siti Nurhaliza

Bila cinta ada di dalam jiwa,
Wangi bunga dunia tanpa nestapa,
Segala yang dirasa hanyalah Dia,
Hati kan memuja hanya pada-Nya.

4. HOW DO YOU FEEL TODAY?
1, 2, 3, 4; Plain's White

There is only one thing two do three words for you.
I Love You.

I LOVE YOU! Happy! (Tipu gila sebab aku terjumpa orang aku tak nak jumpa!)

5. WHAT IS YOUR LIFE'S PURPOSE?
Life After You; Daughtry

Believe me I won't stop at nothing,
To see you so I've started running!

6. WHAT'S YOUR MOTTO?
Adinda; Lah Ahmad

Semua untukmu, oh adindaku.
Dengarlah rayuan di hatiku.

Oh adindaku, Oh adindaku.

Okay, mari tukar.
Oh kekandaku, Oh kekandaku. Hek hek.

7. WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
Amarah; Siti Nurhaliza and Kris Dayanti

Dan ku takkan tunjukkanku amarah,
Kerana aku tahu segala yang berlaku,
Tetap akan berlaku di mana kudratku,
DIA yang menentu!

8. WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
Down to The Earth; Justin Bieber

Mommy you'll always and somewhere,
And daddy I live outta down,
So tell me how could I ever be normal somehow,
You tell me this is for the best,
So tell me why am I in tears?
So far away and now I just need you here.

Suka gila lagu ni sebab wuuu, menyentuh hatiku!

9. WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
New Divide; Linkin Park

And every loss and every lie
And every truth that you deny
And each regret and each goodbye
Was a mistake too great to hide

And your voice was all I heard
But I get what I deserve
So give me reason
To prove me wrong
To wash this memory clean!

Yeap! Saya selalu nak melupakan semua yang tak sempurna. :'(

10. WHAT IS 2 + 2?
Cinta Ini; Siti Nurhaliza

Hahahahhaahhaahhaha. Adakah bermksud dua orang yang berkahwin kemudian berkahwin lagi dua? Hek hek.

11. WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND?
Heaven; Bryan Adams

Oh thinking all our younger years
There was only you and me
We were young and wild and free!

Misses my TBS team!

12. WHAT IS YOUR LIFE STORY?
Today was a Fairytale; Taylor Swift

Bukan Today was a history ke?

13.TO BE WHEN YOU GROW UP?
In my Head; Jason Derulo.

Yeap, semua dalam kepala otak, belum tertunai lagi. :)

14. WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
Fireflies; Owl City

You would not believe your eyes
If ten million fireflies
Light up the world as I fell asleep
Cause they fill the open air
And leave teardrops everywhere
You'd think me rude
But I would just stand and stare

Of course lah aku akan pandang tempat lain dan fikir dia nampak aku tak? Wooo gila malu mahu bertentangan mata. Ewahhhh.

15. WHAT WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?
Smile; Uncle Cracker

You make me dance like a fool,
Forget how to breathe,
Shine like gold,
Buzz like a bee,
Just the thought of you can drive me wild,
Oh, you make me smile.

Hari nikah mesti senyum je kecualilah kena nikah paksa. Hahhahaha.

16. WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?
Bongok. Baca Yasin le. Terbakar aku dalam tujuh kaki bawah tu kang!

17. WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST?
What Do You Want From Me; Adam Lambert

Just don’t give up I’m workin it out,
Please don’t give in, I won’t let you down,
It messed me up, need a second to breathe,
Just keep coming around,
Hey, what do you want from me?

Interest aku? Jangan sibuk hal aku. So, what do you want from me? Hhahaahhaa.

18. WHAT IS YOUR BIGGEST FEAR?
Cry me A River; Justin Bieber

I know that they say,
That somethings are better left unsaid!


19. WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?
I'd Come For You; Nickelback

I was blindfolded, but now I'm seeing,
My mind was closing, now I'm believing,
I finally know just what it means to let someone in,
To see the side of me that no one does or ever will,
So if your ever lost and find yourself all alone,
I'd search forever just to bring you home,
Here and now this I vow!

20. WHAT DO YOU WANT RIGHT NOW?
Brand New Day; Ryan Star.

Dream,
Send me a sign,
Turn back the clock,
Give me some time,
I need to break out,
And make a new name,
Let's open our eyes,
To the brand new day,
It's a brand new day!

Saya mahu semangat baru!

21. WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
If We Ever Meet Again; Timberland

If we ever meet again
I'll have so much more to say

If we ever meet again
I won't let you go away!

R.I.N.D.U!

22. WHAT WILL YOU POST THIS AS?
Langkah Tercipta; UNIC

Semalam aku kelukaan,
Kecewa kehampaan,
Mencalar ketabahan,
Mimpu yang sering ku harapkan,
Menjadi kenyataan,
Namun tak kesampaian!

Allah Tahu Aku MENCUBA!

23. YOU WILL TAG THIS FOR?
Please Forgive Me; Bryan Adams

This pain I'm going through,
Please forgive me,
If I need ya like I do,
Please believe me,
Every word I say is true,
Please forgive me I can't stop loving you!

Saya nak tag dua orang;

1. Nana
2. Nadiah Az (Hehehhehe)
3. TerunaTelukWawasan (TTW)

Eh, tu tiga!

Monday, August 2, 2010

Ironi 11: Erk?

My friend told me that on of my boy friends err guy friends was telling her one thing.


Him: Aku takutlah nak cakap dengan Huda tu.
Friend: Kenapa?
Him: Garang sangat.
Friend: Dia buat apa?
Him: Bila aku bosan, aku nak chat dia mesti tulis, "Kau apahal?"

Big laugh!

Sunday, August 1, 2010

Ala Odeng Odeng

Hari ni kawe ado seminar dekak hotel napok sunga tapi kawe segho tak do lah come bena. Kawe pong meme doh boikot habih doh jak team kawe buat dinner tapi hotel ni buak peel tok come. Oloh. Hari ni dale sayur ado sok koba. Demo masok sayo ko masok ketah? Geghe! Nasek kawe to bghehi lah mano make sayur. Kalu dok gak..!

SETIAP DETIK DAN SETIAP KETIKA, ALLAH TAHU KITA MENCUBA.

Kena mengena entri dengan tajuk?

Tak ada.





Saturday, July 31, 2010

Aduhai

Gelak besar dulu. Hhhahahahhahahhahahhaha. Aku jalan-jalan dekat KBMall. Tiba-tiba aku nampak ustaz masa sekolah dulu. Aku cuak sikit. Tengok diri sendiri; baju blouse, tudung, jeans? Oh. Masa tak sesuai tapi layankan aja sambil pujuk hati kau siapa ustaz nak ingat kau lima tahun lepas punya anak murid. Bukannya kau best student pun ustaz nak kenal kenal. Lagipun, ustaz tak pernah mengajar aku secara formal dalam kelas. So, selamba je la.

Aku pandang ustaz tanda hormat, sekali ambil nak ustaz senyum dekat aku! Sah, dia ingat aku. Mak aih. Senyum paling manis balik.

Aku pandang Azah.

"Eh, ustaz ni cikgu disiplin ke masa sekolah dulu?"



Friday, July 30, 2010

Ironi 10: Jatuh

That's the unique of Kelantan's language. The language is very descriptive. In this language, you won't say the words alone; it should come together with the 'over' adverb such:

Hite lege: Hitam legam.
Meghoh meghe: Merah menyala.
Putih sepo: Putih melepak.
Manih leting: Manis sangat.
Tawa hebeh/lemba: Tawar sangat.
Mase pughik: Masam sangat:
Pahit lepe: Pahit sangat.


Etc.

Eh, berapa banyak sangat daa.

---

My friend was whining; baju dia jemur jatuh pula tu kena air sampai yuckksss.


"Olohlah, jatuh BAWOH doh kain,"


"Ada ke jatuh ke ATAS?"



Jangan Tiru Lagi Aksi Ini

Hahhahaa. Macam biasa, ayat harus power. Muka harus mantain. Dengan rasminya, berakhirlah cerita ILUSI setiap petang pukul 6.30 yang berjaya meniup padam semangat aku untuk keluar berjogging menguatkan otot peha. Begitu berjaya menamatkan usaha aku nak mengurangkan dua kilogram. Asalnya empat, aku cut down jadi dua sebab nak turun satu kilo pun azab.

Hahahahha.

Aku rasa budak Apex ni tak tengok TV lah. Kalau kau jenguk bilik TV, ada muka aku sorang je tercongok. Disebabkan aku pendek dan tak ada remote control, maka kalau dah satu channel aku buka, sekian terima kasihlah orang lain nak tukar. Hari Jummat dari 10 sampai dua pagi. Mega Movie sambung dengan Midnight Movie; TV2. Hari Rabu malam, muka aku juga. Ada movie. Aku cek intisari rancangan okay. Setiap kali ada movie, akulah akan bertapa sorang-sorang sampai tertidur tahu tahu dah pagi kat bilik TV tu.

Well. Balik pada cerita Ilusi yang aku rasa fifty fifty lah cerita melayu dah maju walaupun ada unsur unsur syirik yang dipadamkan dengan penggunaan term medikal ESP bagai. Well, gifted person. Well. Well. Well.

Dalam dua minggu kebelakangan, ada seorang freshie (1st year junior) yang join sama menonton. Ada satu hari balik klinik gila tak larat terus letak kepala atas bantal pffttt, mati. Celik mata eh 6.30 petang, ILUSI! Tipu, aku recall aku dah solat ke belum baru aku teringatkan ILUSI.

Aku pun bergerak ke bilik TV gila jauh dengan terpisat-pisat mata mengantuk lagi tapi demi Ashraff Muslim handsome, layan juga.

"Lewat akak hari ni? Baru bangun ke?"

Erk? Budak mana lak?

"Aah. Penat klinik. Wuuu. Dah lama start?"
"Baru je kak,"

Khusyuk tengok sampai iklan.

"Akak ambil kos apa?"
"Audio. Telinga. Awak?"
"Medik. Tapi baru masuk je, first year,"

AKu sengih manis. AKukan peramah.

"Oh,"
"Akak?"
"Aa?"
"Tahun berapa?"
"Oh. Tahun dah nak habis. Hahhahaa,"
"Aaa?"

Dia pula kerut kening.

"Final year,"

Wohooooooo. Rasa besar duuhh.

"Bestnya! Dah nak kerja dah akak!"

Sengih. Dalam hati, aah! Dah nak kerja. Apa kau ingat menarik berkerja? Aku praktikal pun dah rasa nak pelempang sorang sorang, lagikan tak sabar nak menapak pakai nametag staff. Oh tidak.

"Akak dah start praktikal ke?"

Sungguh excited ini kanak-kanak. Bagus. Bagus. Generasi Apex yang bagus sampai buat study group dekat library tak ret-reti nak order bilik pula tu mengganggu segenap penghuni yang ada dalam lib menelaah. Agak-agaklah dik oi nak study.

"Dah. Praktikal tahun tiga lagi,"
"Oh! Bestnya dah nak habis,"

Tarik nafas. Sharing is caring. Kalau tak reti berfalsafah, biar cakap dari hati. Pesan memesan, itulah manusia. Jangan tengok siapa bercakap, dengar apa yang diperkatakan. Aku nak bagitahu, kalau kau tengok aku bercakap taubat kau kata tak boleh pakai segala ayat aku.

Aku letak paper aku baca, berpaling dekat dia, pandang tepat sambil tarik nafas ala-ala nak bagi ceramah.

"Best ke habis belajar?" Aku tanya polite.
"Bestlah dah nak kerja. Saya baru tahun satu,"
"Dunia ni roda. Empat tahun lepas, akak tahun satu. Lima tahun lagi, awak final year. Tak ada beza, yang beza siapa lahir dulu, dia rasa dulu,"

Aku rasa over lah pula falsafah aku sampai dia kerut kening. Tak faham kot.

"Lima tahun lagi, awak duduk sini, junior tanya awak macam apa awak tanya akak sekarang. Percayalah, dalam hati awak, awak akan rasa macam akak rasa. Umur final year, ilmu ciput je. Yang ciput tu pun ada ingat ada lupa. Jadi apalah guna rasa besar,"

Ewaahhhhh! Epp. Kan dah pesan, jangan tengok siapa bercakap. Ambil yang boleh simpan jadi pengajaran. Okay?

Okay! ILUSI dah habis, mulai esok jogging! Eh, esok pasar malam! Jogging lepas raya aci?

Thursday, July 29, 2010

Sungguh Jangan Ikut

Aku bukan seorang penasihat yang baik.

Nak baca klik gambar!



Dan seorang yang tak sedar diri walhal aku pun fail dalam semua subjek untuk semua peperiksaan kecuali SPM sebenar. Hahhahahahhahaha! 

p/s: At least aku tak tuisyen gila-gila okay!

Wednesday, July 28, 2010

Uwaa!

Saya pernah wish saya tak nak berjumpa seseorang sangat dan Allah terus tunjuk dan dan tu saya jumpa dia. Pulak tu, hari-hari ter-bump into. Saya pun redha je lah senyum, sengih.

Lepas tu saya terus dapat pengajaran jangan wish yang bukan-bukan sebab saya siapa nak minta itu ini?

Tapi kali ni saya betul-betul nak sebut saya tak nak jumpa, tapi saya takut nak wish lagi. Kali ni kalau saya jumpa, saya mesti tak tahu nak buat muka macam mana.

Ini bukan malu ke apa.Ini bukan marah atau benci. Tak!

Ini TAKUT! 

Takut sampai saya rasa saya kena jumpa penenang perasaan/psychologist.

Saya dapat pengajaran besar supaya jangan terlalu merasakan satu satu manusia itu comel, sebab bila saya tahu dia tak comel; saya rasa nak muntah. Waaa. Takut!

Tuesday, July 27, 2010

Jom Jerit

One day at Genting Highland with beloved friends was so amazing. All the reports, assignments, works, patients were left behind. Its time to have fun before going through perhaps all the difficult situations ahead.

Well, I'm not really in the mood to type all the words expressing the story now, but I really want to write it down one thing.

The first extreme game I felt a bit challenging was Roller Coaster and I did promise myself not to scream. Yup, I always bet myself to do otherwise; I mean doing unusual thing; to beat the odds. 

First trip, I sat alone and I laughed all the way ups and downs. I forced myself to open up my eyes to see and feel the speed! Wow! 

Second trip, I found it more exciting to scream it loud! Somehow, I did it intentionally and I feel alive burst out all the things I hate, afraid or dissatisfied where people won't care and look at me like an alien!

Well, JOM MENJERIT!

Ironi [9]: Tabiat

"Nak study hari ni,"

Tengok hardisc. Alahai, tengok movielah dulu.

---

"Esok ada ceramah kat masjid. Best! Jom,"
"Alahai, aku kena studylah malam ni esok kuiz,"


Dan dan tulah kan? Syaitan sungguh besar!

Monday, July 26, 2010

Muka Tidak Menipu

Well. Kau mungkin boleh paksa senyum atau paksa ketawa atau paling teruk paksa diri sedih walhal kau tidak. Cuma lately aku macam tak faham kenapa waajah aku disalahertikan. Dulu, hanya ada satu eh dua perkataan yang kawan-kawan aku, kawan-kawan adik dan kakak aku, kawan-kawan mak dan ayah aku cakap; aku sombong atau samseng atau keduanya.

Yang tu aku tak tahu dari sudut mana sebab nak kata aku payah tersenyum bila jumpa orang memang pelik. Cuma, kalau aku sorang-sorang, aku ada dalam satu dunia yang satu lagi.

Cuma lately, muka aku telah menipu orang lain.

Dalam klinik oftal (mata), tergesa-gesa nak pergi cari patient. Aku berjalan pantas, menonong ke depan sesekali mengerling kiri kanan. Pesakit yang tengah duduk;

"Bakpo sedih jah ni?"

Erk? Sedih?

Senyum dan berlalu. Nak cepat.
---

Dalam klinik audio (pendengaran), ambil history taking dan beramah-tamah dengan pesakit.

"Happy Huda jumpa patient,"

Erk? Sejak bila?


Konklusi: Adakah muka boleh menipu atau muka sendiri mudah tertipu? Mungkin aku perlukan Lie Detector untuk menguji diri sendiri.

Sunday, July 25, 2010

Situasi Baru Semula

Hari ini hari kedua berjauhan dengan USM tercinta. Berjauhan juga dengan katil dan meja dan bantal dan teddy bear busuk Loyie. Eh, aku bawa ke tak eh si Loyie busuk ni? Oloh.

Okay. Bawa.

Ramadhan tinggal beberapa minggu je nak jenguk ucap salam dan mari raikan bulan penuh barkah. Aku, kadang-kadang datang syaitan tanduk besar sikit, mulalah nak beralah-alah-alah, itu ini. Kau faham ajelah.

Cuma aku terfikir ini, bila Ramadhan barulah rasa nak baik sikit. Kalau nak berubah sikit pun time inilah. Kalau nak istiqamah pun, masa bulan yang mulia inilah. 

Aku perasan lagi satu benda yang besar. Dalam pada aku nak berubah tu, akan datang satu masa mulalah aku nak balik pada perangai lama. Masa aku nak atau DAH balik pada perangai lama tu macam sekaranglah, Ramadhan dekat je nak ketuk pintu masuk dalam hidup.

Baguskan?
Ramadhan adalah REFRESHMENT!


Saturday, July 24, 2010

Kasut I Warna Karat

Masihkah kau ingat. Entah. Masa aku mengemas bilik, aku terjumpa kenangan ini masa menyapu bawa almari.

Siapa masa sekolah dulu pakai kasut warna putih? Siapa? Siapa? Kasut warna putih tu maksudnya kau memang tak bertuah nak jadi pengawas. Euwww!

Masa kecil-kecil, sekolah cuti Sabtu Ahad. Bila hari Sabtu, mak akan pesan, bila nak basuh kasut? Dan, macam biasa, akan ada banyak alasan yang sengaja dicipta seperti bertangguh untuk melihat rancangan Disney Alam Ria dan kemudian bersambungan dengan pelbagai cerita kartun.

Maka Ahad pun menjelmalah lalu teringatkanlah kasut putih yang kotor belongkos dan cepat-cepatlah cuci dengan berat rasa di hati kerana cerita kartun akan bermula. Heh.

Tiba-tiba hari mendung. Oh!

Mak membebel itu belakang kira, yang penting kasut kering! Mak korang ada pesan tak suruh letak bawah peti ais sebab bawah tu panas sikit? Mak aku suruh. Cuma. CUMA. Letak bawah  peti, bila dah kering mesti warna setompok kuning. Hodoh.

Okay. Masa ini kapur kasut sungguh berguna!

Ingat tak? Ingat tak? Ke kau pengawas pakai kasut hitam? Hehhee. Eh, kapur kasut pun ada warna hitam okay!

Ingat tak?

Atau, kau tak ada kenangan macam yang aku ada ni?

Friday, July 23, 2010

Ironi [8]: Hijau

Friend: Ala, warna hijau macam kepala itik.
Me: Sejak bila itik kepala hijau? Ada eh?
Friend: Ada. Itik, kepala dia hijau.

Oloh?

p/s: This might not be funny to you but in Neuropsychology, this is what we call different perception! :P

Thursday, July 22, 2010

Ironi [7]: Redha

Kadang-kadang kena redha dan berfikir cepat untuk terus maju. Selamat tinggal, cadarku!

DEMMM!

Wednesday, July 21, 2010

Ironi [6]

Everyone can create the wall, but I'll forever make a door. I'm a great ESCAPEE alright?

Tuesday, July 20, 2010

Ironi [5]

Why you so bother with the thing you don't have while you can rearrange all the equipments in front of your naked eyes?

Too greedy!